Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky psychologické poradny Valeriana
Základní údaje
Provozovatel poradny: Mgr. Klára Hrušková
Sídlo společnosti: K Alejím 186, Pohořelice u Napajedel 763 61
IČO: 68083262, prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty
Bankovní spojení: 2700413649/2010
Telefonní kontakt: +420 777 233 142
1. Všeobecná ustanovení
1.1. Obchodní podmínky jsou platné pro objednávku služeb psychologické poradny www.poradna-valeriana.cz (dále jen „poradna"), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi společností Mgr. Klára Hrušková, se sídlem na ulici K Alejím 186, v Pohořelicích u Napajedel, IČO: 68083262, (dále jen „poskytovatel") a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „objednavatel"). Psychologická poradna je poskytovatelem provozována na webové stránce umístěné na internetové adrese www.poradna-valeriana.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní stránky“).
1.2. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které obchodní podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou právnická osoba, řídí se vztahy občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů, nicméně v tomto případě se neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách), která je obsažena v zákoně č. 89/2012 Sb. a v dalších předpisech na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené objednáním služeb nebo zboží (dále jen "kupní smlouva"). Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou na základě § 1826 odst. 1 písm. b) občanského zákoníku vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Kupní smlouva je archivována prodávajícím v elektronické podobě a v podobě daňového dokladu předána zákazníkovi po konzultaci.
1.3. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro kupní smlouvy uzavírané mezi poskytovatelem a objednavatelem. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení týkající se zákonných práv spotřebitele se týkají pouze objednavatele v postavení spotřebitele (např. odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl.). Poskytovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.poradna-valeriana.cz. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.5. Uzavřením kupní smlouvy objednavatel stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na obchodní podmínky je objednavatel dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky služeb upozorněn a má tak možnost se s nimi seznámit. Uzavřená smlouva je poskytovatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání služeb na stránce www.poradna-valeriana.cz a objednavatel má možnost před vlastním objednáním služeb ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce objednavatelem.
2. Uzavření smlouvy
2.1. Na webových stránkách naleznete nabídku služeb, které jsou prezentovány poskytovatelem ve formě psychologických konzultací a to včetně uvedení cen. Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Nabídka služeb tedy zůstává v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazeny na webových stránkách s výjimkou ustanovení 4.9.
2.2. Pro objednání služeb kontaktuje objednavatel poskytovatele mailem nebo telefonicky (dále jen „objednávka“). Objednávka obsahuje informace o objednávaných službách, množství, způsobu úhrady služeb a požadovaném termínu uskutečnění.
3. Platební podmínky a cena služeb
3.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny objednavateli poskytovatelem v okamžiku potvrzení objednávky.
3.2. Platební podmínka je platba v hotovosti při poskytnutí služby plnění nebo možnosti využít dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Poskytovatel je oprávněn dle § 1820 odst. 1 písm. b občanského zákoníku požadovat před uzavřením kupní smlouvy zálohu ve výši až 100 % hodnoty služeb. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová faktura - daňový doklad". Po poskytnutí služby je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena.
Způsoby plateb:
a) platba bankovním převodem na účet u FIO banky. Číslo účtu je 2700413649/2010.
b) platba hotově
3.3. Na základě kupní smlouvy vystaví poskytovatel objednavateli daňový doklad – fakturu a nebo prodejní paragon. Tyto doklady pošle prodávající mailem, který je zároveň považován za uzavření kupní smlouvy, a předá po poskytnutí služby. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1. Objednvatel má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před poskytnutím služby a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze buď telefonicky (732420973) nebo na emailu klara@poradna-valeriana.cz.
4.2. Nárok pro odstoupení od smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. V tomto případě se prodej řídí Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.), nicméně vylučují se ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách).
5. Ochrana osobních údajů
5.1. Ochrana osobních údajů objednavatele, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
5.2. Objednavatel souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení nezletilé osoby, jméno a příjmení zákonného zástupce, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě objednávky jako právnická osoba také identifikační číslo, daňové identifikační číslo. (dále společně vše jen jako „osobní údaje").
5.3. Objednavatel souhlasí se zpracováním osobních údajů poskytovatelem, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy a případně pro účely zasílání informací objednavateli. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření smlouvy. Objednavatel souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami na elektronickou adresu nebo telefon objednavatele (tzn. např. termín schůzky apod.). Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním sdělení může zákazník kdykoliv bezplatně a bez uvedení důvodu odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na klara@poradna-valeriana.cz.
5.4. Objednavatel bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje a údaje zastupované nezletilé osoby (při objednávce služeb) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat poskytovatele o změně ve svých osobních údajích. Poskytovatel potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
5.5. Údaje o vzájemné činnosti jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
5.6. V případě, že by se objednavatel domníval, že poskytovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života objednavatele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
5.6.1. požádat prodávajícího o vysvětlení
5.6.2. požadovat, aby poskytovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost podle předchozí věty shledána oprávněnou, poskytovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li poskytovatel žádosti, má objednavatel právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění objednavatele obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
5.7. Požádá-li objednavatel o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu poskytovatel povinen tuto informaci předat.
5.8. Objednavatel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je objednání služeb na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele ze smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač objednavatele, může objednavatel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
6. Další práva a povinnosti smluvních stran
6.1. Objednavatel nabývá vlastnictví služby zahájením psychologické konzultace. Tímto okamžikem se objednavatel zavazuje uhradit poskytovateli dohodnutou částku za poskytnutí konzultace.
6.2. Poskytovatel není ve vztahu k objednavateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
6.3. Poskytovatel je oprávněn k poskytnutí psychologického poradentství na základě živnostenského oprávnění a dosaženého vzdělání. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
6.4. Objednavateli může být korespondence zasílána pouze elektronickou podobou.
7. Závěrečné ustanovení
7.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
7.2. Tato smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná. Vznikne-li mezi poskytovatelem a objednvatelem spor z uzavřené smlouvy, budou tento spor řešit místně a věcně příslušné soudy v České republice. Spotřebitel se může se svou stížností obrátit na Českou obchodní inspekci.
Platnost od 21. 4. 2024